معاون آماد و پشتیبانی فراجا:

نباید از استفاده و ساخت تجهیزات جدید پلیسی عقب بیفتیم

نباید از استفاده و ساخت تجهیزات جدید پلیسی عقب بیفتیم به گزارش ایمن رها، معاون آماد و پشتیبانی فراجا با اعلان اینکه در بحث تجهیزات ایمنی و پلیسی هر روز نیازهای جدیدی در احساس و ارائه می شود، اشاره کرد: ما نباید از استفاده و ساخت این تجهیزات غافل بمانیم و عقب بیفتیم؛ پلیس باید از تجهیزات به روز استفاده نماید.


به گزارش ایمن رها به نقل از ایسنا، سردار رضا فریبا در حاشیه حضور در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی پلیسی، امنیتی و ایمنی، اظهار داشت: بحث مهمی که در این نمایشگاه باید مورد توجه قرار بگیرد، برداشت مردم از این نمایشگاه است. باتوجه به رسالت پلیس در بحث امنیت در این نمایشگاه عمده محصولات ارائه شده در امتداد تامین امنیت است و این امر سبب آشنایی مردم با امکانات جدید امنیتی جهت صیانت از منزل، مغازه، خودرو و دیگر موارد می شود.
ایشان سپس به برداشت فراجا از نمایشگاه ایپاس اشاره نمود و اضافه کرد: این مساله برای فراجا باید مهم باشد و این نمایشگاه را باید به شکلی هدایت کند که ارتباط بین افراد توانمند در عرصه ایمنی و تجهیزات پلیسی با رده های تخصصی پلیس ایجاد شود.
معاون آماد و پشتیبانی فراجا افزود: باید تلاش نماییم شرکت های جدید در نمایشگاه ایپاس حضور پیدا کنند چونکه باید برای مراکز آگاهی، پیشگیری، مبارزه با مواد مخدر که نیاز به تجهیزات دارند با آنها تعامل داشته باشیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه نمایشگاه ایپاس امسال امسال نسبت به گذشته کامل تر و بهتر شده است و رسالتی که ایپاس دنبال آن بود اتفاق افتاده است بدین جهت باید تخصصی تر می شد و حضور شرکت های خارجی نیز بیشتر شود.
بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی پلیسی، امنیتی و ایمنی تا تاریخ ۳ آبان در مصلی امام خمینی ( ره ) درحال برگزاری است.




منبع:

1403/08/02
09:44:01
5.0 / 5
16
تگهای خبر: امنیت , ایمنی , بین المللی , پلیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی