سردار رادان خبر داد

خدمات پلیس هوشمند می شود

خدمات پلیس هوشمند می شود به گزارش ایمن رها، فرمانده کل انتظامی کشور بر هوشمندسازی خدمات پلیس تاکید و از مردم هم درخواست کرد: به جای رجوع حضوری به پلیس های مختلف، از برنامه های اینترنتی پلیس مانند «پلیس من» استفاده نمایند.


به گزارش ایمن رها به نقل از ایسنا، سردار احمدرضا رادان امروز در آیین رونمایی از فناوری های نوین پلیس اظهار داشت: از تمام روسای پلیس که به سمت پلیس هوشمند حرکت می کنند تشکر میکنم. امروز روز خوبی برای ماست چون به مجموعه دستاوردهای ما، ۱۳ طرح دیگر افزوده شد.
وی ادامه داد: بر مبنای سند استراتژیک فراجا در ابعاد سه گانه، هوشمندسازی باید رعایت شود. باید به این مساله توجه کرد که سامانه ها، فرآیندها و نیروی انسانی همگی باید با هم توسعه و پیشرفت پیدا کنند. اگر سامانه باشد اما فرایند تکمیل نباشد، کاری از پیش نمی رود همینطور اگر هر دو مورد اول باشد اما پلیس هوشمند نباشد باز هم کار روی زمین می ماند ازاین رو این خدمات باید همراه هم باشند.
سردار رادان اظهار داشت: اگر بر مبنای سند تحول پلیس آینده بخواهیم حرکت نماییم باید حتما هوشمند شویم، تحلیل داده داشته باشیم و خروجی بگیریم. این مسائل عملیات و اجرا می خواهد و نمی شود فقط روی کاغذ این مسائل را دنبال کرد.
وی ادامه داد: امروزه همه پلیس های تخصصی ما باید در یک بازه زمانی به هوشمندسازی برسد. همینطور مردم هم باید در رابطه با فناوری های نوین آموزش ببینند. سال جاری در روزهای اربعین دیدیم که یک میلیون و ۱۰۰ نفر فقط برای گذرنامه زیارتی از راه اینترنت اقدام نمودند و این ها همه نشان داده است مردم هم نیازمند این تکنولوژی ها و فناوری هستند.
رئیس پلیس کشور در خاتمه از مردم درخواست نمود که به جای رجوع حضوری به پلیس های مختلف، اپلیکیشن «پلیس من» را نصب کنند و به شکل اینترنتی از خدمات پلیس استفاده نمایند.

درگاه «پلیس من» را نصب کنید

سردار رادان در حاشیه آیین رونمایی از فناوری های نوین پلیس اظهار داشت: با استفاده از این طرح ها اولا سطح تماس مردم با پلیس در بازه های زمانی اندک می شود، دوما سرعت در ارائه خدمات افزایش یافت. بعنوان مثال کروکی الکترونیکی که کاملا اجرایی شد دیگر احتیاج به تحویل کاغذ به بیمه ها نیست.
رادان در پاسخ به این پرسش که چه هدیه ای برای ماموران پلیس در هفته فراجا درنظر گرفته است، اظهار داشت: ما شرمنده همکاران خود و خانواده هایشان هستیم اما همانطور که قول داده بودیم از ۱۰۰ هزار خانه سازمانی پلیس، ۳۰ هزار مورد درحال ساخت است و پیشرفت زیادی داشته اند که تا سال آینده تکمیل خواهند شد. همینطور برای ساخت ۳۰ هزار واحد دیگر قرارداد بستیم و تلاش می نماییم به وعده ۱۰۰ هزارتایی خود برسیم. با حل مشکل مسکن ۶۰ تا ۷۰ درصد حقوق همکاران من که برای اجاره خانه می رفت، حفظ می شود. همینطور سه روز مرخصی تشویقی برای همکاران درنظر گرفته شده و مبلغ ناچیزی بعنوان هدیه برای همکاران و بازنشسته ها شارژ شده است.



1403/07/18
09:35:41
5.0 / 5
79
تگهای خبر: آموزش , بیمه , پلیس , تخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی