رئیس پلیس آگاهی استان مازندران خبرداد

آدم ربایی و قتل گروگان نوشهری

آدم ربایی و قتل گروگان نوشهری به گزارش ایمن رها، مازندران رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری قاتلان فراری و تحت تعقیب که با انگیزه مال اندوزی و کسب ثروت بعد از آدم ربایی در شهرستان نوشهر مبادرت به قتل و سوزاندن جسد کرده بودند، اطلاع داد.



سرهنگ علی قیصری در مورد جزئیات پرونده اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره گزارش مفقودی در تیر ماه در یکی از روستاهای شهرستان نوشهر، تیم مجربی از کارآگاهان پلیس آگاهی پیگیری مبحث را در دستور کار قرار داد.

وی اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نوشهر با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان بعد از گذشت ۳ ماه با استفاده از روش های نوین کشف جرم و تحلیل وقایع در رابطه با مفقودی و بعد از آن آدم ربایی موفق به شناسایی افراد آدم ربا شدند.

سرهنگ قیصری اظهارکرد: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی محل اختفاء افراد آدم ربای فراری را در استان تهران شناسایی و بعد از هماهنگی قضایی در دو عملیات ضربتی و منسجم متهمان را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان نوشهر انتقال دادند.

به گزارش ایمن رها به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران با اشاره به اینکه متهمان در رویارویی با علل و قرائن به بزه خود بر مبنای آدم ربایی و قتل مقتول و سوزاندن جسد با انگیزه مال اندوزی و کسب ثروت اعتراف کردند، اعلام داشت: متهمان بعد از تشکیل پرونده قضایی به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.




1403/07/16
13:13:58
5.0 / 5
100
تگهای خبر: پلیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
imenraha.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ایمن رها محفوظ است

ایمن رها

تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی